Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Shabina Jarl - 23 mars 2015 19:14

de senaste två väckorna har jag haft för mycket att tänka på och även vart litte smått överlycklig och kanske lite smått närvös. I morgon är det nämligen dags för en dag med stort D. En arbetsintervju. på grund av detta har jag tyvärr inte suttit vid pitt pysslatbord så mycket utan "bara" jobbat på några "work in progress".

därför tänkte jag nu visa yttligare lite av mina tidigare verk och hoppas på att få höra era årikter om vad ni tycker.


 

 

Detta är två av mina senaste verk som jag gjort. Till tavlan fick jag inspiration från alla som i dag ska inreda sina hem med svart och vitt. En väldigt stilren kombination som passar in överallt.


Kommentera gärna en färgkombination som ni tycker att jag ska jobba med så kanske just din kombination dyker upp i ett senare inlägg.


på återseende//Shabina <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska jag tydligen skriva något om mig själv.

Jag är en nyinflyttad karlstadtjej på 28 år som älskar att pyssla.

Min lediga tid tillbringar jag väldigt gärna vid mitt skrivbord och gör allt man kan kalla pyssel.

Med denna bloggen tänkte jag att

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards