Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Det första inlägget

Av Shabina Jarl - 19 mars 2015 15:36

Då har jag äntligen tagit tag i min blogg jag länge funderat på att skaffa för att kunna visa alla där ute vad jag pysslar med :D Även kanske ge just dig lite inspiration om du tappat bort din egen fantasi.

Jag börjar med att lägga ut lite bilder på saker jag pysslat ihop tidigare för att ge er ett litet smakprov av vad som händer i min "lilla" pysselhörna.  

Detta va från början helt vanliga vita pappersställ från ikea som jag har målat om och sedan fäst ett papper på ryggen. Enkelt men mycket finare än "orginalet"


   

Två canvastavlor 30*30 cm som jag fäster dekorationer. Fint om ni frågar mig :)


 

Krukor kan vara tråkiga och inte alltid så fina. Fynda på loppis och måla om och med ett enkelt litet band kan din kruka få ett nytt liv.

 

Att klippa och klistra är väl något alla tycker om. med papper, band och lite blommor får du ett fint kort.


Detta är "lite" av mitt liv och min egen terapi.


På återseende// Shabina

 
 
madeleine

madeleine

19 mars 2015 17:25

Roligt att du har börjat att blogga igen :) Vilka fina saker du fixar till det Sabina.
Ha det gött kram på dig!

http://madeleine66.blogg123.se

Shabina Jarl

19 mars 2015 20:59

tack så mycket. hoppas bara jag orkar att fortsätta med denna :D Kram

 
Oslofru

Oslofru

23 mars 2015 10:41

Så kul, lycka till med nya bloggen! :)

http://www.oslofru.com

 
Ingen bild

berra

1 april 2015 10:42

Fantastico, bravo, Med vänlig hälsning. berra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shabina Jarl - 28 april 2015 22:05

Vore det inte skönt om vissa dagar hade några extra timmar så man kanske hade hunnit med mer. Det va nu jättelänge sedan jag skrev här inne men tyvärr så har jag inte haft tid när jag orkat och inte orkat när jag har haft tid :D Jag har för ett par...

Av Shabina Jarl - 9 april 2015 00:20

Är det inte härligt att våren äntligen har kommit. värmen börjar komma lite smått och man fryser inte lika mycket. Åtminstånde inte jag ;) Hela denna dagen har bara flytit på och varit så där underbar som bara en vårdag kan vara. Har kanske inte hu...

Av Shabina Jarl - 5 april 2015 15:02

Kanske inte mycket till pyssel men detta är yttligare en stor hobby för mig. Det finns något lugnande i att bara gå omkring med en kamera i handen och bara ta massa kort.  Det blir mest macrobilder på blommor och löv men också annat roligt som kans...

Av Shabina Jarl - 2 april 2015 19:33


Ja men är den inte helt underbar den filmen. Jag håller tyvärr inte räkningen på hur många gånger jag har sett den men jag vet i alle fall att det är min favoritfilm just nu :)   Inspirationen till dagens pysslande kom just från denna film. Det k...

Av Shabina Jarl - 2 april 2015 00:21

Jag precis som rubriken säger så va det ju faktiskt ett par dagar sedan jag uppdaterade här. Har sedan dess haft fullt upp med bland annat en anställningsintervju, jag har hunnit provjobbat och jag har även hunnit blivit anställd. Allt detta och mass...

Presentation


Här ska jag tydligen skriva något om mig själv.

Jag är en nyinflyttad karlstadtjej på 28 år som älskar att pyssla.

Min lediga tid tillbringar jag väldigt gärna vid mitt skrivbord och gör allt man kan kalla pyssel.

Med denna bloggen tänkte jag att

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards