Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Shabina Jarl - 22 mars 2015 17:31

Efter en helg som denna är det bara skönt att sätta sig vid sitt pysselbord och bara sluta upp att tänka för en stund. Det har visserligen varit en väldigt trevlig och mysig helg som jag delat med en del av familjen då vi har firat min systerdotter som fyllde 1 år. Många fina paket blev det och jag tror jag ägnade mer tid till att slå in mina presenter än va många andra vanligtvis gör :D

 

Ett litet smakprov hur mina paket vanligt vis ser ut.


Nu tänkte jag, eftersomjag alltid brukar vara nyfiken hur andra har sina pysselrum/pysselhörna, tänkte jag nu visa er min. Där jag brukar sitta när centrifugen i min hjärna inte vill sluta snurra, när mina fingrar inte kan sluta pillra med saker eller när jag bara känner att kreativiteten flödar.

 

Mitt bord därr allt skapas :D

   

Och mina 4 bokhyllor som är proppade med saker.


Hoppas alla har haft en trevlig helg.

På återseende//Shabina <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska jag tydligen skriva något om mig själv.

Jag är en nyinflyttad karlstadtjej på 28 år som älskar att pyssla.

Min lediga tid tillbringar jag väldigt gärna vid mitt skrivbord och gör allt man kan kalla pyssel.

Med denna bloggen tänkte jag att

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards