Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Fotografering

Av Shabina Jarl - 5 april 2015 15:02

Kanske inte mycket till pyssel men detta är yttligare en stor hobby för mig. Det finns något lugnande i att bara gå omkring med en kamera i handen och bara ta massa kort. 

Det blir mest macrobilder på blommor och löv men också annat roligt som kanske kan bli bra på kort.


Idag har jag vart ute på en promenad i det härliga vädret med min syster och hennes kamera jag har fått låna på obestämd framtid. :D Några bilder blev det men ingen jag blev direkt nöjd med. 

Dock är detta ett fint bevis på att våren äntligen är här.

     

Allt för denna gången.

På återseende//Shabina <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shabina Jarl - 28 april 2015 22:05

Vore det inte skönt om vissa dagar hade några extra timmar så man kanske hade hunnit med mer. Det va nu jättelänge sedan jag skrev här inne men tyvärr så har jag inte haft tid när jag orkat och inte orkat när jag har haft tid :D Jag har för ett par...

Av Shabina Jarl - 9 april 2015 00:20

Är det inte härligt att våren äntligen har kommit. värmen börjar komma lite smått och man fryser inte lika mycket. Åtminstånde inte jag ;) Hela denna dagen har bara flytit på och varit så där underbar som bara en vårdag kan vara. Har kanske inte hu...

Av Shabina Jarl - 2 april 2015 19:33


Ja men är den inte helt underbar den filmen. Jag håller tyvärr inte räkningen på hur många gånger jag har sett den men jag vet i alle fall att det är min favoritfilm just nu :)   Inspirationen till dagens pysslande kom just från denna film. Det k...

Av Shabina Jarl - 2 april 2015 00:21

Jag precis som rubriken säger så va det ju faktiskt ett par dagar sedan jag uppdaterade här. Har sedan dess haft fullt upp med bland annat en anställningsintervju, jag har hunnit provjobbat och jag har även hunnit blivit anställd. Allt detta och mass...

Av Shabina Jarl - 25 mars 2015 21:38

Denna dagen har varit för mig en helt vanlig dag med kursen på integra. Med dagen blev jag också lite uttråkad och rastlös som man kan bli när man riktigt inte vet vad man vill göra :D. Resultatet av rastlöshet kan ju ibland vara väldigt olika.. Här ...

Presentation


Här ska jag tydligen skriva något om mig själv.

Jag är en nyinflyttad karlstadtjej på 28 år som älskar att pyssla.

Min lediga tid tillbringar jag väldigt gärna vid mitt skrivbord och gör allt man kan kalla pyssel.

Med denna bloggen tänkte jag att

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards