Alla inlägg den 9 april 2015

Av Shabina Jarl - 9 april 2015 00:20

Är det inte härligt att våren äntligen har kommit. värmen börjar komma lite smått och man fryser inte lika mycket. Åtminstånde inte jag ;)
Hela denna dagen har bara flytit på och varit så där underbar som bara en vårdag kan vara.

Har kanske inte hunnit med allt jag borde göra men vem gör de? En liten fikastund på 3,5 timmar hann jag med i alla fall. Med trevligt sällskap springer tydligen tiden iväg ;) Men det visste ni säkert redan.


Nu va det ju inte därför jag skulle blogga lite utan berätta vad jag gör när sömnen tydligen sviker mig.

va jättetrött ena stunden men när huvudet föll ner på kudden vaknade hela kroppen till liv och tyckte att "nu ska vi va kreativa och pyssla lite"...


Jaja Detta blev resultatet.

 

Innan jag började så va det en helt vanlig skrivbok

 

Och så här blev det efter..

En väldigt mycket finare skrivbok om jag får säga mitt. Och det får jag ju :D

Vill ni ha en liknande så går det väldigt bra att kontakta mig på min Mail. shabina.jarl@hotmail.se


På återseende//Shabina <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska jag tydligen skriva något om mig själv.

Jag är en nyinflyttad karlstadtjej på 28 år som älskar att pyssla.

Min lediga tid tillbringar jag väldigt gärna vid mitt skrivbord och gör allt man kan kalla pyssel.

Med denna bloggen tänkte jag att

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards